Support

Support for dig

Her kan du finde svar på de mest relevante spørgsmål, så du hurtig kan få løst dit problem.

Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, så sidder vi klar i kundeservice for at hjælpe dig og du er meget velkommen til at skrive eller ringe til os.

dowload - supportDowloads

Her kan du hente alt lige fra manualer til reklamemateriale.

Tyverialarm manual
Flyer

Video guideVideo Guide
(Kommer snart)
Opret gruppe
Send hændelse
Modtag hændelse

spørgsmal og svarSpørgsmål og svar

Få svar på de fleste spørgsmål her

Alarm
App
Levering

Kundeservice

Fik du ikke svar på dine spørgsmål herinde, så er der flere mulighed er for at komme i kontakt med vores kundeservice team.
De sidder klar til at hjælpe dig her

 .

Fejl i Sikkertnabolag app’en

Hvis du har oplevet fejl eller problemer i Sikkertnabolag app’en, er vi meget interesseret i at høre om det. Med hjælp fra vores brugere, kan vi skabe den mest stabile og fejlfrie app.

Så snart at vi modtager et tip om en fejl, får vores app-udviklere besked, og kan gå i gang med at spore og rette problemet.

Du bedes sende en mail til os på kundeservice@sikkertnabolag.dk og skrive følgende oplysninger:

  1. Type af din telefon (f.eks. “iPhone 6”, “Samsung Galaxy S7 Edge” eller “Huawei P7”)
  2. Version af styresystem (f.eks. “iOS V. 10.1.1” eller “Android V. 7.0.2”)
  3. Din navn og den e-mail som du bruger i app’en (f.eks. “Pia Larsen” og “pila@mail.dk”)
  4. Hvad lavede du før du oplevede fejlen (f.eks. “Jeg var ved at ændre min adresse under Min konto”)
  5. Beskriv fejlen så grundigt som muligt (f.eks. “Fejl: Der er ikke nogen knap til at gemme ændringen”)
  6. Vedhæft om muligt et skærmbillede af fejlen (det hjælper udviklerne med at spore fejlen)

Det er vigtigt for udviklerne at fejlen er beskrevet så grundigt som muligt, for at de kan spore og rette fejlen.

Vi takker mange gange for tippet!