Hvem er Sikkertnabolag?

 

Sikkertnabolag består af et team af engagerede eksperter indenfor sikkerhed. Vi har over 25 års erfaring fra sikringsbranchen, og har forskellige kompetencer indenfor kundeservice, iværksætteri, ledelse og projektstyring. Vores 1. prioritet er at give kunden den bedste oplevelse, uanset om det gælder vores ydelser og produkter eller kundeservice og support.

“Vores idé til Sikkertnabolag er kommet løbende i forbindelse med vores arbejde i sikringsbranchen. Vi oplever at den generelle problematik, når et indbrud eller ulykker sker, ligger i den reaktionstid, der er fra hændelsen og til at der reageres og tages affærer. Det kunne  f.eks. være at ringe 1-1-2, yde livsredende 1.hjælp eller dokumentere hændelsen.” – Mickel Holtz – direktør

Mission
Vores mission er at skabe en tryg og sikker hverdag for dig, din familie og dit nabolag, med hjælp fra en innovativ og overskuelig kommunikationsplatform.

Hvem er sikkertnabolag?

 

 

 

Vision

Vores vision er at minimere chancen for kriminalitet og indbrud i områder der benytter Sikkertnabolag, samt være med til at begrænse ulykker tidligt i forløbet.

Skab tryghed i dit nabolag

Kerneværdier

Hos Sikkertnabolag arbejder vi med 4 kerneværdier, som er grundstene i forhold til hvordan vi tænker, handler og samarbejder både intern og udadtil.

  • At skabe en stærk tillid til vores kunder og samarbejdspartnere. 
  • Være foran med innovative ideer inden for sikkerhed, som vi vil afspejle i vores koncept. 
  • Være effektive inden for ressourcer, organisation, service og drift. 
  • Hele tiden holde os opdateret inden for branchen og samfundets tendenser. 

Vores værdifulde team

Mickel Holtz – direktør og ejer
Tino Holtz – administrationschef og ejer
Martin Thune Olsen – marketingchef
Lene Holtz – kreditor- og debitorbogholder
Vil du vide mere om Sikkertnabolag inteligente tyverialarm – KLIK HER